Вимоги до макетів

Навіщо потрібні вимоги до макетів для цифрового друку?

Наша друкарня надрукує будь-яку продукцію за Вашим макетом, але гарантувати якісний друк ми зможемо тільки за умови виконання наших вимог до друку. Зрозумійте правильно, це не примха, це перш за все зацікавленість в якості готової продукції і турбота про клієнта.

Вимоги до макетів

Приклади створення якісного макета

Наприклад, якщо Ви хочете надрукувати у нас візитівки розміром 90х50мм., то Ви надаєте нам макет, розмір якого буде 94х54мм з вильотами на підріз та внутрішнім полем 82х42мм. Кольорові лінії абрису повинні бути представлені різними кольорами, а в макеті для друку - повинні бути невидимими.

Вимоги по форматам і носіям

Ми приймаємо файли поштою або на носіях в офісі:

  • USB Flash карти
  • Цифрові лазерні носії (CD-R, CD-RW, DVD)

Макети приймаються в наступних форматах:

  • *.cdr (Corel Draw не вище 13 версії).
  • *.ai, * .eps (Adobe Illustrator не вище CS 5 версії).
  • *.pdf (Adobe Acrobat) один виріб на сторінку, для брошур - багатосторінковий документ.
  • *.tiff, *.psd (Adobe Photoshop) злитими шарами.
  • Файли doc, xls, приймаються з доплатою за доопрацювання макета.
  • Bсе інші типи файлів приймаються тільки за попередньою домовленістю.
Adobe Illustrator ID

Вимоги до векторної і растрової графіки

  • Колірна модель - CMYK або Grayscale.
  • Весь текст повинен бути переведений в криві або зібраний в окремих папках.
  • Вбудовані зображення з розширенням - 300 dpi.
  • Мінімальна товщина ліній повинна становити 0,15 мм.
  • Елементи дизайну повинні перебувати у внутрішньому полі з відступом на 4-5 мм з кожного боку від чистого розміру макета без урахування вильотів на підріз.
  • "Вильоти на підріз" з усіх боків макета + по 2-3 мм.
  • Файл повинен бути названий латиницею із зазначенням формату, кольоровості, тиражу і щільності паперу.
  • Макет багатосторінкової брошури (більше 16 стор.) Повинен мати запас на підріз 5 мм.
  • При подачі макета буклетів з двома і більше згинами, слід враховувати, що відстань між фальцями має бути різний. Сторона, яка загортається всередину повинна бути коротше на пару міліметрів.
  • Невеликі об'єкти чорного кольору такі як текст, лінії, і т.д., повинні мати кольорову модель С: 0-М: 0-Y: 0-К: 100.
  • Великі об'єкти чорного кольору такі як великі плашки, елементи дизайну повинні мати колірну модель С: 40-М: 40-Y: 40-К: 100.
  • Намагайтеся уникати в макетах великих плашок одного кольору. На плашки рекомендується накладати шум. Для шуму можна скористатися стандартними засобами графічного редактора, або додати на плашку смужки товщиною 1pt з кроком 1pt на 10% темніше за кольором самої плашкової області.

Розповсюджені помилки у створенні макетів

Велика частина замовників намагаючись заощаджувати, роблять макети самостійно або звертаються до веб-дизайнерів, які часто не розуміють що таке "вильоти на підріз" і для чого вони потрібні. Тому матеріал вимог до друку розрахований на початківців дизайнерів. І так, що таке "вильоти на підріз" і навіщо вони потрібні? Найрозповсюдженіша помилка при подачі макета - це макет без вильотів на підріз. Похибка порізки становить від 0,5 - 1,5 мм в залежності від виду продукції, і потрапити точно в лінію різу практично неможливо. Для цього в макеті роблять зайві 2-3мм з кожного боку, які потім обрізаються. На жаль, без цього категорично неможна.
Друга поширена помилка - це відсутність відступу внутрішнього поля від чистого розміру. Часто надсилають макети, на яких обрізається пів голови людини або важливий текст в куточку. Внутрішнє поле менше на 4-5 мм з кожного боку від розміру макета без урахування вильотів на підріз. Перевірте, що б важливі елементи макета, такі як текст, логотипи и.т.п, не виходили за внутрішнє поле. Ціни на нашому сайті вказані на друк за готового макета, і будуть дійсні тільки в тому випадку, якщо Ваш макет буде відповідати ВСІМ вимогам або будуть збільшені на вартість доопрацювання Вашого макета нашим дизайнером.